Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya

TEMA: VOLTA A MONTSERRAT

VOLTA A MONTSERRAT 22 Mar 2011 08:06 #1

El proper diumenge 27 de març toca, segons calendari, la volta a Montserrat.
El problema és que no puc ser-hi per organitzar-la i que per poder fer-ho, em cal traslladar la data al cap de setmana del 16-17 d'abril a escollir (dissabte o diumenge).
Per altre banda si la penya (es a dir vosaltres) ja us heu reservat aquest diumenge 27 per fer-la, no tinc cap inconvenient en que així ho feu, ja que el trajecte és prou conegut, tot i que jo no podré assistir.
Ho deixo a l'opinió de la majoria democràtica i independent...
Apa siau.
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: VOLTA A MONTSERRAT 23 Mar 2011 08:58 #2

Hola a tothom, :whistle:
Carles, a mi em va bé qualsevol de les dues dates. Si la penya no diu res, podem deixar-la per el diumenge dia 17 d'abril i aquest diumenge dia 27 de març podem fer igualment una pedalada fora de Sabadell.
Apa, jo ja he dit la meva.
Domènec.
b-ok

Re: VOLTA A MONTSERRAT 23 Mar 2011 20:13 #3

Per mi esta be fer alguna pedalada fora de Sabadell ,Domenèc tens idea de per quin racò del pais podriem gaudir de una magnifica pedalada,ja diras alguna cosa i el tema de la logistica, si es tot el mati i ha dinar a casa ,oh ens quedem de restaurant.
P.D:cuidadin que es el meu 1º cap de setmana de btt ,pero ja saps que m'amotllo ha tot.

Re: VOLTA A MONTSERRAT 23 Mar 2011 20:41 #4

La gràcia de la sortida és que vingui l'organitzador, no?

... més que res per poder-lo criticar!!! :laugh:

Per la meva part prefereixo que sigui un diumenge, encara que últimament no pedalo gaire. :blush:

Re: VOLTA A MONTSERRAT 24 Mar 2011 11:54 #5

• jmiro
  • jmiro's Avatar
  • Desconnectat
A mí aquest 27 no em va bé,el 17 d'abril....ufff que lluny que queda,però si no pot ser que vagi bé !

Re: VOLTA A MONTSERRAT 24 Mar 2011 15:56 #6

Hola a tots!! B)
Bé alguna cosa s'ha de fer aquest cap de setmana ..... noooo???
Crec que el millor dia seria el dissabte, les previsions de temps per diumenge son de pluges i les meves propostes son:

1 / Volta a la Mola, 75km i 1800mt de desnivell positiu amb sortida i arribada a Matadepera o St. Llorenç Savall
2 / Sabadell-Manresa pel camí ral i tren cap a casa, 50km 1200mt de desnivell positiu.
3 / Sabadell-Aiguafreda i tren cap a casa, 56km 1360mt de desnivell positiu.

Podem portar el dinar al damunt o parar a fer un menú econòmic en algun bar, o dinar tard a casa.
Que us semblen les propostes, algú te una proposta diferent o millor.?? Apa ja direu.

Domènec.
b-ok
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 1.475 seconds