Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya

TEMA: CALÇOTADA-ARROSADA a Sant Feliu de Guíxols diumenge dia 27 de febrer

Re: CALÇOTADA-ARROSADA a Sant Feliu de Guíxols diumenge dia 27 de febrer 23 febrer 2011 17:02 #13

Hola colla.

Anem per parts, l´Anna si que vol pedalar i jo també, però entre l´esquena i un comprimís familiar que no tinc confirmat, pot ser que m´ç impedeixi venir, però per ganes no me´n falten. Per tan la llista queda així:

1.- Domènec.
2.- Xirli
3.- Carlesbcn
4.- Cescmakina
5.- Rosa
6.- Vacamòbil
7.- Jordi Miró
8.- Anna Castilla
9.- Xavi mañà ??????

Per cert si vinguessim tots dos, ja vindriem (suposo) amb el meu cotxe doncs al cap d´un any i una setmana (opstres sembla una comdemna) la policia el va trobar. I si no vingués jo ja li farieu lloc a la rossa, oi?

Salut i força pedals, força calçost i força arrossada.

Xavi Mañà
Mai discuteixis amb un imbècil, primer et farà baixar al seu nivell, i desprès et guanyarà per experiència.
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: CALÇOTADA-ARROSADA a Sant Feliu de Guíxols diumenge dia 27 de febrer 24 febrer 2011 18:06 #14

Finalement no podré venir per un problema de logística familiar de darrera hora.
Espero que us ho paseu molt bé.

Salut!

Re: CALÇOTADA-ARROSADA a Sant Feliu de Guíxols diumenge dia 27 de febrer 25 febrer 2011 10:34 #15

Hola, :P

Ahir vaig parlar amb l'Andreu de sant Feliu de Guíxols, pel tema horari, lloc de trobada. Vam quedar:

Lloc de trobada: Benzinera de Santa Cristina d'Aro ( carrer Teulera, 15 )

Hora de trobada a Santa Cristina d'Aro: a les 8,45h.

Els que sortim de Sabadell, quedem per marxar a les 7:15h a Falcons. Caldrà ser puntuals, tenim una hora i deu minuts de viatge. Si arribem amb temps podrem fer un cafè, suc ...... al lloc de trobada.

Pel que fa al cotxes, jo portaré el meu, tres persones i tres bicis.

Sento molt que no puguis venir Cesc, et trobarem a faltar.

Actualitzo la Llista:
1.- Domènec.
2.- Xirli
3.- Carlesbcn
4.- Rosa
5.- Vacamòbil
6.- Jordi Miró
7.- Anna Castilla
8.-Xavi mañà ??????
9.-

Se m'oblidava comentar-vos que finalment el tema de dinar ha canviat una mica, semble que serem una bona colla de ciclistes, uns trenta o mes i l'arrosada finalment han dit d'anul·lar-la, per tan serà calçots, boti, carn, ........ no tinc gaire mes informació, però segur que dinarem super bé.

Domènec.
b-ok

Re: CALÇOTADA-ARROSADA a Sant Feliu de Guíxols diumenge dia 27 de febrer 25 febrer 2011 12:38 #16

Que us divertiu i jaleu molt, sap greu no podem venir, felicitats cotxe retrobat Manyà, petons i abraçades tutiplen, doneu records nostres a amics Sabadell, Girona, Sant Feiu...

Siau!!

Re: CALÇOTADA-ARROSADA a Sant Feliu de Guíxols diumenge dia 27 de febrer 27 febrer 2011 16:16 #17

• jmiro
  • jmiro's Avatar
  • Desconnectat
Collons quina sortida més macota que ens han preparat els amics de Sant Feliu de Guixols,"bicicletes tope".
Tot sortint de Santa Cristina i travessant el golf costa brava, ens hem enfilat cap la muntanya Baga de Montclar fins arribar als carcaixells d'en Dalmau,baixar cap a la Sella i anar cap el pla de Sant Llorenç,direcció Llagostera fins agafar el carrilet que tots coneixem,i avall cap a S. Cristina,que ens esperava la millor sopresa de la matinal;800 CALÇOTS a punt per menjar amb la millor companyía,amanit amb musica, tall a dojo,i pastes per si algú s'ha quedat amb gana!

Salut i a seguir així, que anem bé.

picasaweb.google.com/jmirover/SortidaSCristinaDAro#

Re: CALÇOTADA-ARROSADA a Sant Feliu de Guíxols diumenge dia 27 de febrer 27 febrer 2011 19:46 #18

• BH!
  • BH!'s Avatar
  • Desconnectat
Eiii companys!! que? com ha anat la sortida??
M'ha sapigut greu no poder venir...
Espero trobar-me amb vosaltres ben haviat!

Ara fare un vistassu a les fotus!

Helenab -v
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.613 seconds