Benvingut, Convidat
Username: Password: Recordar contrasenya

TEMA: CALÇOTADA-ARROSADA a Sant Feliu de Guíxols diumenge dia 27 de febrer

CALÇOTADA-ARROSADA a Sant Feliu de Guíxols diumenge dia 27 de febrer 17 febrer 2011 14:23 #1

Hola Colla, ;) ;)
Obro tema per començar a moure la trobada amb les Colles de Girona GEiEG i Bicicletes Tope.
Aquesta trobada havia de ser a Santes Creus, però com que semblada que no hi havia moltes ganes de repetir, aquest cop s'ha decidit de canviar-la i fer una calçotada-arrosada a Sant Feliu de Guíxols amb les dues colles. Els amics del GEiEG ja els coneixeu d'altres vegades, però els que no vau vindre a la sortida del Garraf de gener en aquella ocasió varem conèixer a la colla dels amics de l'Andreu de Sant Feliu de Guíxols ( Bicicletes Tope ) i ells son els que organitzen aquesta trobada.

Que farem?
Serà una sortida de tot el dia.
Els organitzadors diuen que serà un recorregut entre l'Ardenya i les Gavarres a la mida de la gent que hi participi. Penso que podríem fer dos recorreguts, un de suau i un altre mes exigent.
Hora de trobada a Sant Feliu de Guíxols a les 9:00 del matí.
Lloc, encara per confirmar, segurament que serà a ran de platja, com l'últim cop.
Dinar, serà una calçotada-arrosada que farem a l'aire lliure en un terreny propietat d'un de la colla de St. Feliu. Cal saber la gent que voldrà dinar, per això us heu d'apuntar el mes aviat possible per poder organitzar la compra del dinar. Dia tope per apuntar-se 23 de febrer.

Obro llista:
1.- Domènec.
2.-
3.-

Anirem informant.
Domènec.
b-ok
Última edició: 17 febrer 2011 14:24 per Domènec.
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Re: CALÇOTADA-ARROSADA a Sant Feliu de Guíxols diumenge dia 27 de febrer 17 febrer 2011 20:52 #2

• BH!
  • BH!'s Avatar
  • Desconnectat
Eiii Bones!!!
Sóc l'Helena! ja m'he registrat al nou forum!
Jo aquest cop tampoc podre venir perque el dia 23 m'operen i tal.
Espero poder venir a la pròxima sortida.

Que vagi molt bé la calçotada i la sortida d'aquest dia!!

Salutacions,

Helena b-v
Última edició: 17 febrer 2011 20:53 per BH!.

Re: CALÇOTADA-ARROSADA a Sant Feliu de Guíxols diumenge dia 27 de febrer 17 febrer 2011 21:03 #3

• Xirli
  • Xirli's Avatar
  • Desconnectat
Jo vinc b-s b-s

1.- Domènec.
2.- Xirli
3.-
4.-
5.-
Última edició: 17 febrer 2011 21:05 per mateo.

Re: CALÇOTADA-ARROSADA a Sant Feliu de Guíxols diumenge dia 27 de febrer 18 febrer 2011 09:48 #4

Jo també...b-ok
1.- Domènec.
2.- Xirli
3.- Carlesbcn
4.-
5.-

Re: CALÇOTADA-ARROSADA a Sant Feliu de Guíxols diumenge dia 27 de febrer 18 febrer 2011 15:47 #5

Jo m'apunto!
1.- Domènec.
2.- Xirli
3.- Carlesbcn
4.- Cescmakina

Re: CALÇOTADA-ARROSADA a Sant Feliu de Guíxols diumenge dia 27 de febrer 18 febrer 2011 20:10 #6

• Rosa
  • Rosa's Avatar
  • Desconnectat
Ei!
Jo també m´apunto!
A veure si som molta colla...Ens ho passarem d´allò més bé!!!
Fins aviat.
Rosa
Moderators: Xirli, mateo, josep-i-xaro
Time to create page: 0.684 seconds