Hola Colla,
Obro tema amb molta antelació d'aquesta trobada. Estaria bé que tots us pronuncieu tan si penseu venir o no, per poder organitzar-nos i fer plans.
Sortida oficial i trobada de colles GEiEG – Falcons + calçotada.
Cinquè aniversari !! Doncs si, per aquestes dates va ser quant vam trobar-nos les dues colles tot pedalant per terres Tarragonines.
L'idea seria fer dues rutes, una dissabte i un altra diumenge, aptes per a tots, per les Masies de Poblet. Pels que no poden venir el cap de setmana sencer, hi ha l'opció de fer una ruta dissabte o bé diumenge.
L'estada podria ser a l'alberg de la Generalitat Jaume I. Aquest lloc és conegut per la colla per haver-hi fet unes estades fa uns quants anys. Us deixo l'enllaç per si voleu consultar i fer un tomb per veure com és l'alberg: www.xanascat.cat/showhostel.tjc?id=237&index=11
A veure a viam, el dissabte no puc pedalar i el diumenge ja ho veurem si estic viu, però en principi naltros (MiD ) ens apuntem a jalar calçots i fer nit a l'alberg o on vulgueu.
M'ho he de mirar bé, això: necessito una ruta circular per pistes, de 32Km i el mínim desnivell possible. Crec que la trobaré de l'Espluga cap a Blancafort, Solivella i Pira.
Així que a celebrar el 5è aniversari!!
Animats estem
Hola companys, aquesta vegada els de GIRONA fem "figa", sigui per el que sigui no hi ha quaorum per sortir a Santas Creus, hi ha moltes sortides per aqui i la gent es diversifica molt, per tant per nosaltres no podrem venir, sento molt no venir i mes en el 5e aniversari. Tinc moltes ganes de que ens veiem, aprofito per dir.vos que el proper 14 d'Abril hi ha ELS 100 KM de LES GAVARRES, 2ªedició. Espero que apunteu la data i vingeu a GIRONA